onsdag, september 24, 2008

Tisdags Trött

Idag blev grupparbetet klart - skönt. Har tvättat en massa och ätit middag med mamma också.

Känner att mitt föregående inlägg (det där det faktiskt står en massa) kanske inte är så tydligt.. men men.. skrivet är skrivet.

Bara några dagar kvar innan jag fyller år. Dags för listan på sånt jag faktiskt behöver om någon känner sig manad att sätta en rosett på något och ge bort. Men det bästa är en kram bara - de tar inte så stor plats, de är miljövänliga och personliga.
Men för er som vill stödja konsumtionssamhället behöver jag:
Osthyvel
Badrumsmatta
Dörrmatta
Bestick
Fingervantar
Hårtork
En burk håååning.
Kylskåpspoesi
Micro-lock
Propp till diskhon
choklad (sist men absolut det viktigaste.. behövs för min fortsatta överlevnad)

Dags att krypa ner och få lit sömn så jag kanske kan bli lite mer vettig. Sov gott!

Inga kommentarer: