lördag, september 13, 2008

Kodnamn Felix

Igår, fredag, var insparksfesten på skolan och det var trevligt men inte så att jag ville stanna hela natten. Min imitation av en utomjording lockade fram en del skratt så kursarna var glada och skrattade innan jag gick, man måste ju ta farväl på ett bra sätt. Jag ville hellre hitta på hyss än att sitta kvar hela kvällen...

A och L ni vet vad jag menar - Kodnamn Felix
I hopp om ett hej, en kram och en sak jag glömde senast begav jag mig till Solna. Väl medveten om att alla inte tycker om överraskningsbesök efter klockan 22 tog jag en risk - Felix sov så han svarade inte ens i telefonen. Det var kallt ute. Igår var Solna kallaste platsen på jorden. Jag är övertygad om det! (får väl skylla mig själv som är ute å springer i klänning å högklackat utan strumpbyxor). Som tur var gick bussen hemåt precis när jag kom till hållplatsen.

Lördagsförmiddagen har runnit iväg med film och chips under en filt, skönt. Nu blir det plugg plugg plugg innan jag ger mig iväg på cykeln i ett försök att hitta till mamma (Det ska finnas tårta där säger dom så jag måste ju dit och undersöka saken).

Dagens Tips: köp luft på burk och få en lite tystare dator.. och renare..

Inga kommentarer: