torsdag, november 12, 2009

Torsdag 12 nov

Jag funderar fortfarande på en sabbatstermin.
Att stanna kvar och fortsätta läsa utan uppehåll eller ta en pause... båda alternativen känns som möjligheter, båda alternativen ger mig lite ångest.

Jag har varit sjuk. Mår ganska bra nu, om man jämför med de senaste dagarna. Men jag tror att det dröjer lite innan energin kommer tillbaka.

Varför skriver jag ens här?
Jag har en diffus vilja att hålla bloggen levande och visst, ibland behöver jag skriva av mig lite. Men det är ju ingen som läser. Ingen som kommenterar. Känns lite meningslöst just nu.

1 kommentar:

Annika sa...

Jag läser din blogg. Inte varje dag men går in någon gång då och då och läser igenom det jag missat.
Jobbiga tankar du bär på... Hoppas verkligen att du kommer fram till nåt som du är sugen på att göra. Sabbatstermin kan vara en bra idé, det gjorde Fredrik. Jobbade på Öland i 2-3 månader- återfå plugg-drivet och lusten att skriva ex-jobb=)


Har samma diffusa vilja att hålla min blogg i liv... tror inte att det är så många som läser den heller, inte ens Fredrik. Men.-- det är väldig skönt som sagt att bara skriva av sig ibland.

Många styrkekramar!